blog blog .

blog

فروش قطعات آریو در تهران

به هنگام حرکت، دو دنده از یک ماهک بیرون می زند: این ایراد معمولا از معیوب بودن یا شکستن فنر و ساچمه ماهک یا خلاصی و سائیدگی بیش از حد میل ماهک و ماهک می باشد.

کلیه دنده ها به جز 4 زوزه می کشد: کارشناس ها معتقدند در قسمت زیرین ساچمه ها سائیدگی و کچلی دو طرف میل دنده اتفاق افتاده است.

همه ی دنده ها بیرون می زند: اگر دنده و یا واشر مسی بیش از حد مجاز دچار ساییدگی باشند این مشکل را به وجود می آورند.

کلیه دنده های تعویضی تولید صدا می کنند:
سه دلیل می تواند داشته باشد: معیوب بودن سیستم کلاچ، رگلاژ نبودن کلاژ، معیوب بودن دیسک و صفحه ی کلاچ و نشت مایع از زیر ماشین: رنگ روغن گیربکس قرمز می باشد. بنابراین اگر روغن قرمز مشاهده کردید معمولا مربوط به آسیب شدید چرخ دنده ها است.


روغن گیربکس چیست؟
روغن گیربکس تعویض دنده ها را روان تر می کند. همچین نسبت به روغن موتور طول عمر بیشتری دارد زیرا با بخش های گرم و پر حرارت در ارتباط نیست.معمولا هر 30 هزار کیلومتر (معادل یک سال) روغن موتور تعویض می شود.
اگر متوجه تغییر رنگ روغن و یا استعمال سوختگی شدید روغن گیربکس را عوض کنید.


گیربکس آریو:
خودروی آریو شتاب چندان بالایی ندارد. در مسیر های دشوار مثل سراشیبی و سربالایی راننده را اذیت می کند بنابراین این خودرو گیربکس ضعیفی دارد. یعنی امکان خرابی و معیوب شددن گیربکس آن در مقایسه با بقیه گیربکس ها بسیار بالاتر است.
بنابراین راننده ای خودرو باید به طور مرتب سلامت این قطعه را مورد بررسی قرار دهد این امر از آسیب های احتمالی تا حد زیادی می کاهد.
تعویض به موقع روغن گیربکس یکی از مهم ترین مواردی است که فرد باید مورد بررسی قرار دهد.
همچنین هر زمان متوجه ی صدای جدیدی شدید سریعا به مکانیک مراجعه کنید. خرابی گیربکس می تواند به طور جدی موتور ماشین شما را دچار مشکل کند.

ابزارآلات
تعمیرگاه گیربکس آریو در تهران


تعمیرگاه گیربکس آریو در تهران:
در این مطلب به بیان اهمیت گیربکس در خودری آریو پرداختیم. طبق تجربه ی چند ساله ی آریو یدک حقی در این باره گیربکس آسیب پذیرترین و در عین حال مهم ترین قطعه ی این خودرو می باشد. بنابراین کوچترین هشداری بنا بر خرابی این قطعه باید به سرعت بررسی شود. نکته ی مهم در مورد تعمیر این خودرو استفاده کردن از دانش و تجربه ی یک مکانیک متخصص و ماهر است.
ما به شما تعمیرگاه گیربکس حقی را معرفی می کنیم.
از ویژگی های این تعمیرگاه خدمات با کیفیت، قطعات اصلی و با دوام بالا و بهترین قیمت بازار می باشد.
کارشناسان و متخصصان ما در آریو یدک حقی هر مشکلی را به سرعت شناسایی کرده و با جدید ترین روش های روز آن را برطرف می کنند.
خودرو های خارجی مونتاژ شده در ایران، یک بدی بزرگ دارند:گران بودن و نایابی قطعاتشان. در ادامه ی مطلب به یکی از این قطعات یعنی گیربکس می پردازیم.

در مقاله ی فروش قطعات آریو در تهران خودروی آریو را به طور کامل بررسی کردیم. در این مقاله به طور تخصصی به گیربکس آریو می پردازیم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۴:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)